Skip to content

Je suis perdu, vois-tu?

July 16, 2007

Je suis perdu, vois-tu?

Je suis noyé

Inondé d’amour

Je ne sais plus si je vis

Si je mange

Si je respire

Si je parle

Je sais que je t’aime

Aku tersesat, tahukah kau,

Aku terhanyut,

Tenggelam dalam api asmara

Aku tak tahu lagi apakah aku dapat hidup,

Apakah aku dapat makan,

Apakah aku dapat bernafas,

Apakah aku dapat berbicara;

Yang kutahu, aku mencintaimu.

–Alfred de Musset-

One Comment leave one →
  1. Mamik permalink
    July 19, 2007 10:04 am

    Romantis sekali…….

Leave a Reply

